همه چیز در مورد وب مانی

وب مانی


وب مانی از محبوبیت روزافزون اینترنت، بازار ارز دیجیتال جان گرفت. این به مردم امکان می‌دهد بدون نیاز به پرداخت از طریق تراکنش مستقیم بانکی به خرید آنلاین بپردازند.

یکی از محبوب ترین سیستم‌های پرداخت آنلاین وب مانی است که برای خدمات رسانی به مشتریان اینترنتی غیر   بانکی بسیار کارآمد است. بنابراین در این پست به جزئیات کامل وب مانی و عوامل مختلف در مورد آن می‌پردازیم.
تاریخچه وب مانی
وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین و ابزاری جامع برای فعالیت‌های تجاری آنلاین است. در ابتدا در سال 1998 در روسیه به عنوان یک سیستم انتقال پول برای دلار آمریکا تأسیس شد.

از آن زمان، نزدیک به 40 میلیون نفر از سراسر جهان به این شبکه پیوسته‌اند. این سیستم کیف پول‌های دیجیتالی را ارائه می‌دهد که نشان دهنده ارزهای ملی محبوب هستند.

این پلت فرم پرداخت شامل:

1.یک کیف پول اعتباری P2P.
2.راه حل‌های پرداخت جهانی
3.خدمات تجاری.
4.محصولات پرداخت محلی
5.صورتحساب آنلاین.
6.ادغام مستقیم با سایر ارائه دهندگان خدمات مالی بین‌المللی.

وب مانی چیست؟

با انتقال وب مانی، کاربران می‌توانند پرداخت‌ها را در سراسر جهان ارسال و دریافت کنند و پول را به صورت آنلاین ذخیره کنند. برای انجام این کار، کاربر باید یک کیف پول برای پذیرش پرداخت‌ها و نگه داشتن ارز دیجیتال راه اندازی کند.

وب مانی یکی از محبوب ترین کیف پول‌های الکترونیکی است که برای واریز و برداشت تراکنش‌ها استفاده می‌شود. ما می‌توانیم از کیف پول وب‌مانی برای ذخیره، ارسال، دریافت پول و پرداخت هزینه خرید آنلاین استفاده کنیم.

این سیستم از داشتن کیف پول‌های متعددی پشتیبانی می‌کند که توسط منابع و موارد ملموس مختلف ایمن شده اند. 

چند نمونه از کیف‌های پرکاربردتر و موفق در جهان 
WMR - معادل روبل روسیه (RUR)
WMZ - معادل دلار آمریکا (USD)
WME - معادل یورو (EUR)
WMU - معادل Hryvnias اوکراین (UAH)
WMB - معادل روبل بلاروس (BYN)
WMY - معادل جمع ازبک (UZS)

ویژگی‌های وب مانی

وب مانی یک پلتفرم عالی است که ویژگی‌های فوق العاده‌ای را از طریق پورتال وب و برنامه‌های کاربردی خود ارائه می‌دهد،

برخی از ویژگی های اساسی وب مانی عبارتند از:
1.غربالگری تقلب و API رایگان
2.بدون بازپرداخت و هزینه فسخ زودهنگام
3.بدون هزینه ماهانه، حداقل کارمزد ماهانه و هزینه انطباق با PCI
4.پرداخت‌های انبوه
5.رابط کاربری آسان
6.پشتیبانی بازار حرفه‌ای وجود دارد.
7.یک رابط تجاری وب و سیستم مدیریت کسب و کار وجود دارد

نحوه استفاده از وب مانی

اگر می‌خواهید از وب مانی استفاده کنید، می‌توانید با ایجاد حساب کاربری و استفاده سریع از خدمات وب مانی به راحتی این کار را انجام دهید.
1.ابتدا به وب سایت رسمی وب مانی مراجعه کرده و روی گزینه Sign-Up کلیک کنید تا حساب کاربری خود را ایجاد کنید.
2.در صفحه ثبت نام، تمام جزئیات مورد نیاز مانند کشور، شماره تلفن (با کد کشور) و غیره را ارائه دهید.
3.هنگامی که تمام جزئیات را ارائه کردید، کپچا را وارد کنید و روی بیشتر کلیک کنید.
4.اکنون، تمام جزئیات را تأیید کنید و رمز عبور حساب خود را تنظیم کنید.
5.پس از ارائه و تأیید تمام جزئیات، سیستم شما را به قسمت عضو حساب وب مانی هدایت می‌کند که در آن یک شماره حساب وب مانی دریافت خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید ارز خاص را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

چرا باید از وب مانی استفاده کنم؟

وب مانی می‌تواند بهترین دوست شما برای انجام بدون مشکل تمامی تراکنش‌های آنلاین شما باشد، زیرا امنیت و راحتی عالی را برای پرداخت و دریافت پرداخت‌های آنلاین ارائه می‌دهد.

بنابراین به نظر ما باید به سراغ وب مانی بروید زیرا به راحتی می‌توانید حساب کاربری خود را بسازید و تراکنش‌های آنلاین را بدون مشکل انجام دهید. همچنین قبلاً مزایایی را برای پاکسازی ذهنتان به دلیل سیستم ایمن آن ذکر کرده ایم.

نتیجه

تمام، ما اطلاعات کاملی در مورد وب مانی و نحوه استفاده از آن در تلفن‌ها یا رایانه‌های شخصی، ارائه کرده ایم. این وبلاگ شامل تمام جزئیات در مورد تعریف وب مانی، مزایای وب مانی و مراحل ایجاد یک حساب کاربری جدید در آن است.

ما تحقیقات زیادی انجام داده‌ایم و بهترین جزئیات را در مورد وب مانی بر اساس نظرات کاربران و ارزش برند جهانی این شرکت پیدا کرده‌ایم.

در این مقاله صرافی بین المللی منارک سعی داشته شمارو با تعاریف ومعایب ومزایای وب مانی آشناکند صرافی بین المللی مونارک در ونکور کانادا دارای  ویژگیهای منحصر به فرد ی است و دارای مجوز رسمی از سازمان فینتراک کانادا و حساب بانکی فعال در کانادا می باشد. این ویژگی ها باعث می شود که مونارک یک صرافی مطمئن و معتبر برای انجام انواع  حواله های ارزی از جمله  وستریونیون ، کردیت کارت ، سوئیفت ، مانی گرام ، تی تی ، پی پل و خرید از سایت های خارجی، امکان خرید و فروش آسان و ایمن را برای شما فراهم می کند.

منابع :   

1.   https://iranbroker.net/webmoney

2.   https://www.linkedin.com/uas/login-submit

 

شرکت طراحی سایت : ره وب

تماس با کارشناسان فروش