10 نکته  کلیدی که باید قبل از خرید اولین رمزارز خود بدانید


10 نکته  کلیدی که باید قبل از خرید اولین رمزارز خود بدانید

رمزارز احتمالاً داغ‌ترین دارایی برای سرمایه‌گذاری در بازارهای مدرن جهان  در حال حاضر است. ارزش رمزارز‌ها که تا ده‌ها هزار دلار برای هر واحد افزایش می‌یابد، دلیل بزرگی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و تجارت با آن است. با این حال، بسیاری از نگرانی‌های مهم وجود دارد که باید قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال جهان  به آنها توجه کنید.

ارز دیجیتال  بیت کوین  تبدیل پول
 آنچه باید در مورد سرمایه‌گذاری در کریپتو بیاموزید

اولین چیزی که باید در مورد نحوه خرید ارزهای دیجیتال بدانید، مرور کلی مکانیسم‌های خرید،  و فروش ارزهای دیجیتال است. بدون ایده‌ای در مورد اینکه چگونه باید به سرمایه‌گذاری های کریپتو نزدیک شوید، نمی‌توانید کورکورانه پول خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.


به دنبال یک نمونه‌کار متوازن بروید

دومین نکته مهم در راهنمای مبتدیان برای خرید ارز دیجیتال، بدیهی است که بر ایجاد یک سبد متنوع و متعادل تمرکز دارد. شما نمی‌توانید تمام پول خود را تنها روی یک سکه رمزنگاری شده قرار دهید، به این امید که ارزش آن افزایش یابد. به خاطر داشته باشید که ارزهای دیجیتال در مقایسه با سایر سرمایه‌گذاری‌ها دارایی بسیار پرخطری هستند، به ویژه به دلیل نوسانات.
تحقیق اجباری است
برجسته‌ترین افزوده در هر راهنمای سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری شده، به توجه به تحقیقات اشاره دارد. هر نوع سرمایه‌گذاری در یک دارایی قبل از آغاز به مقدار زیادی تحقیق نیاز دارد. ساعت‌ها تحقیق بی‌پایان در مورد ریشه‌های ارز دیجیتال و کاربرد آن می‌تواند به شما کمک کند تا ارزشی را که می‌توانید از آن به دست آورید، درک کنید.

ارز دیجیتال  روز ارز  بیتکون بازار جهانی
به گله نپیوندید

یکی از اشتباهات رایج یک خریدار کریپتو برای اولین بار به احساس از دست دادن یک روند اشاره دارد. بسیاری از مبتدیان کریپتو این اشتباه را مرتکب می‌شوند که تنها برای از دست دادن همه چیز خود را تسلیم «ترس از دست دادن» می کنند.

غرایز شما می‌تواند بدون حمایت تحقیقات کافی، ناپسند باشد و در نتیجه منجر به ناراحتی از سرمایه‌گذاری‌های شما شود. اگر چیزی در مورد یک ارز دیجیتال خاص احساس می‌کنید، بهترین اقدام این است که با احتیاط این گزینه را ارزیابی کنید.

بسیاری از ارزها ی رمزپایه شکست خورده گزارش می‌دهند که ارزش گذاری آنها تقریباً 30 درصد در دوره‌های 24 ساعته افزایش یافته است تا مبتدیان ناآگاه را فریب دهند.

ارز ئیجیتال  بیت کوین  تبدیل پول
برخی از داستان‌ها خیلی خوب هستند

به خاطر داشته باشید که ارزش ارزهای رمزپایه نه تنها بر‌اساس مطلوبیت آنها بلکه بر اساس سودمندی درک شده آنها نیز افزایش می‌یابد. دنیای کریپتو شارلاتان‌های زیادی دارد که از اولین فرصت استفاده می‌کنند تا داستان‌های دور از ذهنی درباره پروژه‌های خود بسازند.

به عنوان مثال، شما باید پروژه‌های بسیاری را پیدا کرده باشید که وعده‌های پیشی گرفتن از بیت کوین را می‌دهند. بنابراین، اگر یک ارز دیجیتال وعده مزایای غیر‌واقعی را می‌دهد، باید آن را بررسی کنید.


رویکرد بی‌اعتماد

علیرغم وعده‌های امنیتی رمزنگاری، بازار ارزهای دیجیتال  جهان به زمینی مساعد برای کلاهبرداران تبدیل شده است. به عنوان مثال، برخی از کلاهبرداران از ظاهر SNL ایلان ماسک به عنوان ابزاری برای فریب دادن افراد دارایی‌های 100000 دلاری ارز رمزنگاری شده استفاده کردند.

کلاهبرداران چگونه به این امر دست یافتند؟ آنها فقط یک هدیه "کاذب" ارائه کردند و تهدید مهم دیگری را نشان دادند که هنگام خرید ارز دیجیتال یا توکن باید مراقب آن باشید.


از تعصب واحد اجتناب کنید

تعصب واحد اساساً این فرض است که معامله یک ارز دیجیتال با 50000 دلار به ازای هر واحد بهتر از معامله سکه با 1 دلار است. با این حال، وقتی به خرید ارز دیجیتال فکر می‌کنید، باید چنین فرضیاتی را کنار بگذارید. با وجود هزاران ارز رمزنگاری شده در سراسر جهان، احتمالاً طیف وسیعی از عملکردها را کشف خواهید کرد.

ارز ئیجیتال  بیت کوین  انتقال پول
والت مناسب دریافت کنید

همچنین باید به انتخاب والت رمزنگاری مناسب برای ارزهای دیجیتال خود توجه کنید. ارزهای رمزپایه اساسا دارایی‌هایی هستند که دارنده آن‌ها مالک قانونی در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، نگرانی‌های مربوط به نحوه خرید ارز دیجیتال باید بر انتخاب کیف پولی متمرکز باشد که بتواند ارزهای دیجیتال را ایمن نگه دارد. با این حال، کیف پول‌های کریپتو با ذخیره کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال در یک بلاک چین کار می‌کنند.


مالکیت کسری اکنون سودمند است

یکی دیگر از نکات برجسته برای هر سرمایه‌گذار برای اولین بار در انواع ارز دیجیتال، به احتمال مالکیت کسری ارزهای دیجیتال اشاره می‌کند. به عنوان مثال، لازم نیست نگران خرید یک بیت‌کوین کامل برای ایجاد مالکیت ارز دیجیتال خود باشید. اکنون، مالکیت کسری ارزهای دیجیتال به شما امکان می‌دهد رمزارز را خریداری کنید. یکی از بهترین نمونه‌ها مقدار اندک داج‌کوین است. در نتیجه، لازم نیست برای سرمایه‌گذاری‌های خاص در ارزهای دیجیتال تقلا کنید.


 مالیات و نگرانی‌های نظارتی

نکته مهم نهایی در خرید ارز دیجیتال بر نگرانی‌های مربوط به مالیات و مقررات متمرکز است. نگرانی‌های مالیاتی و نظارتی، به ویژه در ایالات متحده، به دلایل خاص مهم هستند. به طور مشابه، دیدگاه‌های قانونی در مورد ارزهای دیجیتال در حوزه‌های قضایی مختلف نیز می‌تواند نقش مهمی در تعیین بازده مورد انتظار از سرمایه‌گذاری‌های کریپتو داشته باشد.

ارز دیجیتال  بیت کوین  تبدیل پول  تبدیل ارز
حرف آخر

بحث در مورد نکات مربوط به نحوه خرید ارز دیجیتال اساساً به اقدامات احتیاطی منعکس می‌شود که می‌تواند به شما در ایجاد معاملات خوب کمک کند. یکی از نکات کلیدی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به ماهیت بی‌ثبات ارزهای دیجیتال اشاره دارد. هنگام معامله با ارزهای دیجیتال باید ریسک قابل قبولی را بپذیرید.
با این حال، گام‌های صحیح می‌تواند به شما کمک کند تا با سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک برنامه‌ریزی‌شده در ارزهای دیجیتال، راه موفقیت را طی کنید. برای شناسایی اینکه چرا باید در وهله اول بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، مزایای ارزهای دیجیتال را بررسی کنید. پس از آن، به بهترین روش ها برای سرمایه‌گذاری پولی که به سختی به دست آورده‌اید در ارزهای رمزنگاری شده توجه داشته باشید. درباره ارزهای دیجیتال بیشتر بدانید و از آنها نهایت استفاده را ببرید.

صرافی بین المللی مونارک، یکی از معتبرترین صرافی های  جهان است که با توجه به ویژگیهای منحصر به فرد مونارک  خود خدمات  انوا ع  نرخ ارز    حواله ارزی  ، سوئیفت  ، وستریونیون ، پی پل ،  کردیت کارت ، خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد.

منابع :

منابع:

1.  hhttps://arzdigital.com/what-is-cryptocurrency   

2.  https://www.sdx.com

شرکت طراحی سایت : ره وب

تماس با کارشناسان فروش